اعلام زمان بازگشت جایگاههای سوخت به شرایط عادی+ جزئیات
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با اشاره به در مدار قرار گرفتن ۸۰ درصد از جایگاههای سوخت کشور گفت: تعداد جایگاههایی که به سامانه هوشمند متصل شدهاند افزایش پیدا کرده است. 
به گزارش راهبرد معاصر؛ فاطمه کاهی امروز (چهارشنبه) با تاکید بر اینکه آمار جایگاههای متصل به سامانه هوشمند سوخت روندی افزایشی داشته، افزود: اکنون تعداد این جایگاهها به ۲۲۰ جایگاه رسیده و امیدواریم تا پایان امروز سامانه هوشمند به مدار بازگردد.
وی ادامه داد: تعداد جایگاههایی که اکنون در مدار عرضه قرار دارند به ۸۰ درصد رسیده که امکان دریافت بنزین با نرخ آزاد در آنها فراهم است.
به گفته کاهی در حال حاضر ۳ هزار جایگاه در مدار قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه سامانه هوشمند با مشکل مواجه شده، گفت: به دلیل پراکندگی جایگاههای سوخت در کشور و لزوم حضور کارشناسان فنی، رفع این مشکل زمانبر خواهد بود.
جایگاههای سوخت تا فردا به شرایط عادی برمیگردند
مدیر سامانه هوشمند سوخت: در حال حاضر امکان اینکه ۱۰۰ درصد جایگاهها با نرخ ۳ هزار تومان را بازگردانیم وجود دارد.
تا انتهای امروز ۸۰ درصد و تا فردا همه جایگاهها به طور کامل به شرایط عادی باز میگردند.
سهمیه هموطنان به هیچ عنوان دست نخورده و لایههای امنیتی سامانه به شکلی است که سهمیهها قابل دستبرد نیست.
همچنین رئیس کانون جایگاه داران سوخت از احتمال جایگزین شدن سیستم جدید برای عرضه سوخت خبر داد./ایرنا